bluöaleeeeee

Vad jag egentligen ville säga är att det är ju inte så noga. Att det är stopp och blir inte så mycket bättre nu, kanske, jop jag har fel. 

Men jag ser två vägar, lalala nej fokus nu då! Två vägar, höger vänster, min hjärna är tom nu, nej!  Det måste vell vara en tanke att tänka att man inte tänker, hmm okej höger, vänster var de nu.
Om jag tyar ena hållet är det en kort....
Jag måste stoppa dig, stoppa dig, stoppa dig. Fan sidospår igen, men vänster, men det är ju bara tankesättbeskrivit, altså inte bokstavligen höger och vänster. Varför förklarar jag det för mig själv det fattar jag väll.
Men vänster då, enklare men frågan är om det kommer att hålla. lalalelele.... va? Vad fan är lelele??
Seriöst, nej nu går det inte mer....

 Så jag grubblade endel idag och försökte skriva ner vad det blev, men det är ju bara rörigt...

//..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0