Fredag

Undra hur många som sätter rubrik "fredag" i sin blogg varje fredag...?

Ikväll blir det tjejkväll med vin i vinglas och massa babbel.
Den här kvällen ska vi vara hemma hos Daima, för hon är själv hemma.

Tidigare i veckan trode jag att Evelina var sur på mig, men jag orkade inte höra av mig och hon hörde inte av sig. För än igår när jag fick sms om att hon ochså skulle men på middagen.
Jag tror att det handlar om att jag är dålig på att höra av mig och hon undrar om jag gör det för att jag inte vill eller inte orkar. Men jag är inte typen som hör av mig, men jag väntar mig inte att folk ska höra av sig till mig häller.

Så, så var det med det.

Och jag hade seriöst samtal med min lärare i en timme idag, om Mella och lite vad jag hade tänkt om i år, typ att jag vill att mina lärare ska veta att jag tänker lägga allt på skolan i år och inte slöa som förra året.

Imorgon blir det antagligen bio med Andreas :)

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO


//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0