Hejdag

I skolan idag var det någon som sa till mig att... Nä jag kan inte enns skriva det för det var så illa.  
så... I skolan idag var det någon som sa något så  elakt att jag inte enns kan skriva ner det...

Aja men det var inte så noga egentligen, imorron har jag bara en lektion i skolan, efter det ska jag och Daima ta en sväng ¨på stan och slösa massa pengar på behövliga saker, som kläder och annar katastrofalt schopping.

Bra går det i alla fall, och jag blev inställd idag ochså men jag hade väntat mig det så det kändes inte lika mycket denhär gången..


Faller isär
Lalalalalala
jag föll isär idag
det var ingen som såg det
ingen anade nånting, inte jag
  

Men annars så var det en almänt trevlig dag, sådär lagom.

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0