Tänk om han såg mig som jag vill att han ska se mig...

Bada är något man bode göra oftare, så himla underbart att krypa ner i ett varmt bad med massa tända ljus runt kanterna och släpa in en sterio i badrummet med en lugn musik på.

I lördags natt trampade jag snett, det gjorde satans ont och jag ville bara svära och skrika tills det suklle vara över.
Men istället fick jag svårt att andas och det kröp i kroppen av obehag och äckel.

Jag tror att jag håller på att få kännslor för någon, men jag vill inte. NEJ! Jag vågar inte, jag kan inte ptata med någon om det för det är känsligt eftersom typ alla vet vem han är. Inte enns Andreas skulle förstå eller så vågar jag inte ta reda på om han skulle det.

Fan vad jag hatar hur det är just nu, och jag tror att du har börjat hata mig nu, och på något sätt känns det nästan lugnare så...

Shame, Shame, Shame

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0