anant

vad jag skulle säga var att jag tror att jag börjar känna mig hemma här.

och nej, jag saknar inte göteborg, bara lite, ibland...

Jag trivs helt super i min korridor. Och det finns ett trevligt gäng i min nya klass. Men å andra sidan är det lungt här, inga fester, så kan man festa i andras korridorer istället!

Idag förberädde vi för en kommande tävling i veckan och efter att ha smygit runt i området och spanat in de andra ser det ut som att vi har en väldigt dålig chans att vinna.

Jag tappade så mycket kännslor när jag flyttade, vilket var bra, det blev mindre bagage, men om jag känner mig rätt så kommer jag hitta nya som tillslut leder mig till samma ställe som de gammla....

Det är mycket ramsor hela dagarna (och kvällarna ibland) men det är kul och jag hittar mer och mer hem...


Hej du det var ju ett tag sen sexhundra dagar om man räknar precis...

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0