Skräp

Packa, massor av grejer och inte mycket plats.

Jag vetr inte vad jag ska göra av allt. Men jag ska ha så lite grejer som möjligt så det inte blr rörigt. Kläderna var det jobbigaste, jag trodde inte jag hade så mycket kläder och nu står det två stora bagar och två helt fylda plastpåsar på golvet i rummet. påsarna ska slängas. Ibland är det grymt att rensa.

Sen har jag ett möte senare idag med mågon som jag inte har träffat på ett tag. eller det beror på vem som frågar.
Mina vänner tror inte vi har träffats på flera månader men det var inte så för de behöver ju faktiskt inte veta allt.
Nej, ibland hör han av sig och så tar vi en promenad någonstans i skydd av mörker.

Det kanske låter löjligt men jag gillar att ha hemligheter för vissa människor som är bra på att lägga sig i för mycket.

Imorgon kväll går tåget mot något nytt i alla fall!

//..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0