Drömmar om dig och döda blommor

Visst är det surt ibland, sådär när man tror att man har glömt någon och så dyker den upp på de mest konstiga ställen.
I mitt fall handlade det om en person som jag hade kännslor för förut men nu trode att jag hade kommit över nu.

De senaste nätterna har varit fyllda med skumma drömmar om honom, ibland är det jätte romantiska kyssar senare sitter vi och pratar som om vi alltid bara hade varit vänner.
Helskummt, i en av drömmarna var vi först hemma hos honom och helt plötsligt var vi hemma hos mig, och så dyker min familj upp i dörren till och med min farmor, farfar och en kusin som jag inte sett på flera år. De babalar massa osamanhängande saker tills jag lyckas köra ut dem. Sen står vi i ett fönster och kollar ut och på fönsterbrädan står det massa döda blommor, och vi pratar om allt som gick fel den där  gången för så länge sedan.
Allt var som jag ville ha det nu, kunna prata med honom som en vän som inte undviker mig för en kyss som hände för flera månader sen.
Jag blir så ledsen att det gör ont i kroppen, och jag kan fortfarande inte prata med någon om honom, de förstår inte mig för de skulle aldrig förstå honom. Jag har tills studenten på mig att hitta en lösning sedan kommer vi antagligen aldrig mer ses.

Jag läste, någon hade skrivit:
Håll käften
krama mig
och håll käftten


//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0