Felplaner

Dey blev ingen utflyckt idag, saker och ting kom ivägen...

Istället har jag bara legat i sängen och gjort inget mer än att kolla på TV, orkar inte enns äta och då är det inte bra.
Jag upptäckte att jag hade hålt en viss vän för nära hjärtat så hon fick chansen hugga. Och det gjorde hon, brutalt blev det och ont gjorde det.

Illa.

Men jag går vidare, tänker inte låta någon sänka mig, ensam ÄR starkast, och även om jag inte vill vara ensam är det bättre än att vara omgiven av folk med knivar i huggberedskap.

(Ioförsig nu när en vän lyckades träffa säkert med sina hugg så funderar jag på om jag enns har ett hjärta kvar, kanske blir jag den där bittra bruden som hatar alla och som ingen tycker om...)

Fast det tvivlar jag på, jag är för glad!

Jag blir hon som inte bryr sig och byter vänner och killar lika ofta som det finns dagar i månaden... Ingen är närmre än att man kan springa därifrån fort som fan! 

I need more time



Det är lite som med Kaptenen, jag vänder mig också om hela tiden....


<3


//..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0