NU

Idag träffade jag Anton, han är en vän som jag träffar när det behövs så vi har spenderat hela dagen hemma hos honom, men nu var jag tvungen att åka hem för det är skola imorgon.

Nästa vecka är det "fullt ös medvetslös" ungefär, har hur mycket som helst att göra, både kul ock mindre kul saker...
Mitt mål är att hinna med så mycket som möjligt och utelämna s¨lite som möjligt. Jag upptäckte att jag är nästan helt klar med mitt projektarbete så det kan jag lämna in i slutet av nästa vecka.

annat jag ska göra i veckan är att undvika Mella, säga till Evelina att jag är jävligt trött på hennes beteende och göra klart så mycket skolarbeten som möjligt.
På onsdag ska jag och Daima gå och se Everfold på Rockbaren. På lördag hör jag ryckten om att MAKTHAVERSKAN ska ha spelning men måste ta reda på mer om det.

Imorgon börjar en vanlig vecka men jag har en hel del annat som krockar med skolan men det skriver jag mer om när det händer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0