Nya tag...

Imorgon ska jag göra en miniutflyckt som förhoppningsviis slutar med minst en lycka...

Backfyllan tog två dagars sängliggande att bota...

Nyår var tråkigt, dåligt, kaotiskt på ett dåligt sätt, och jag träffade ett exs kompis som inte kände igen mig, så jag fick ut massa roliga nyheter från honom. Jag är fruktansvärt nyfiken av mig, och ibland känns det bra att höra att folk man tycker mindre bra om inte har lyckats så bra... 

Jag ska hålla mina vänner på en arms avstånd i år så  de inte kan såra mig, även om de inte menat det...

Jag ska inte bli kär...

Jag ska skaffa en kille som jag inte är kär i men som stannar...

Jag ska lyssna på mig och göra saker för mig, ungefär som morgondagens utflyckt, ingen skulle fatta varför för jag gör den. Det är den delen av mig som bara en person kan förstå, och hon har flyttat...

Snart börjar skolan igen...

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0