Vi sårar varandra med flit... typ

Och om ingen egentligen är ute efter något så är det vell okej att vara superärlig.
Asså jag vill ju inte att han ska tro att han är någon seriös, jag vill ha någon som stannar kvar utan starkare kännslor.

Skolan började den här veckan, rätt bra att komma tillbacks till rutinerna igen men  nu är det inte långt kvar, bara ett fåtal veckor tills projektarbetet ska vara klart och inlämnat. (Hjälp!)

I onsdags var jag nära på att avslöja en hemlighet för en vän som inte hade varit bra om det kom ut.
Inte för mig och inte för den andra som är inblandad. För det är något som vi båda vet, som vi inte pratar om men det finns där hela tiden.
Och jag skulle inte vilja prata om det, det känns bara konstigt att prata om det så jag tiger och ingen kommer få veta. Någonsin.

Och så vill jag säga att 2008 var ett av de bästa åren och 2009 kan bara bli bättre!

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0