Andra

Något helt annat, eller egentligen inte men jag trivs så galet bra annars på universitetet, programmet är bra folket som jag pluggar med är bra. Det är en hel del fester och tror nu att jag för första gången har kännt hur det är att vara bakfull.

Det där som hände som jag inte ångrar fick jag tillslut en bra aha-upplevelse av. Det är inte så noga om man är vänner eller mer så länge båda är med på det, så vi glider runt utan att berätta för någon.
Och jag älskar att ha hemligheter för folk som är nära, det ger mig en distans till dem och känns mycket bättre.

Och det är inga farliga lögner som kan såra och då är det okej!

I don’t believe in anything that makes you wanna save me


//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0