Blickar

Det blev för mycket ett tag, och när det är för mycket kan jag inte skriva.

Besöket blev inte alls som jag hade tänkt mig, nu i efterhand tror jag att jag borde ha sett det komma.

Jävla Evelina altså, hon var som sagt här och hälsade på och så drog hon på sig sin drygaste sida bara på grund av att hon inte har accepterat att jag flyttade hit.

Hon var inte själv om att tycka så, de som ha södjit mig i det här är min familj, vissa vänner svarade inte ens när jag berättade.

Svikare
blev ett ganska vanligt ord ett tag.

Även om alla inte sa det rakt ut så vad det de det handlade om. Jag är så himla besviken.

Men jag går vidare, och innan det sa jag till evelina vad jag tyckte, att det inte var okej att vara otrevlig mot andra bara för att hon är arg på mig. Jag sa att hon skulle fundera ett tag och höra av sig senare när hon kom hem om vad hon själv tyckte.
Tre dagar senare ringde hon och pratade på om när jag skulle åka till göteborg nästa gång, jag svarade inte på det men tänkte att kanske om några år om jga fick bestämma...

För nu har jag chansen att kanske kunna slippa ut jul och liknannde, för jag vill inte göra det igen.

Sedan råkade jag göra en dum sak som jag inte ångrar men grubblar en hel del över..
Så var det!

//..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0